2008年12月23日星期二

薑茶

嗯,薑茶果然是好補氣,飲了一杯即刻個身暖了。

一邊洗澡,一邊在思考一個師奶念頭:究竟阿BOB是寒底還是燥底呢?上次他明明是寒咳,點解我飲可樂煲薑駛得,比佢飲好似重衰?。。。難道在外國人身上唔work?

茫無頭緒

晚上再整了蕃茄蛋牛肉麵給自己吃。洗碗時,屋友說為什麼我煮野食咁香?落了什麼落去?哈哈,可能我通常都落左一擔心機落去,所以先咁香。

聖誕節就快來了,好耐沒有試過對聖誕咁有anticipation,咁感受到它的節日氣氛了。



聖誕快樂了,朋友們!!

2 則留言:

Ying 說...

隨口問

咳飲可樂不是無論如何也會仲衰嗎?
可樂煲薑好似是感冒飲的

說...

醫師....其實好似同個人係乜野底係冇關係的喎
只係睇佢係寒咳/其他咳~

(我是西醫人, 中醫不要問我)